Skip to content

Contact us:

+355 69 602 3830

Cart
0 items

Blog

PËRSE KIDULT ?

by Marketing Albagame 18 May 2022
Termi KIDULT lindi gjatë viteve 1980 në Shtetet e Bashkuara të Amerikës dhe është shkrirja e dy fjalëve angleze "kid" (djalë, fëmijë) dhe "adult" (i rritur). KIDULT janë të rriturit e të dy gjinive, të cilët në një ose më shumë fusha të jetës së tyre sillen si adoleshentë dhe kjo përfshin shijet muzikore, argëtimin me spektër të gjerë, madje ndonjëherë edhe mënyrën e të veshurit.
Si mund t’a njohim një KIDULT?
Epo, është e vështirë të thuhet saktësisht se si, sepse ata mund të duken të rritur pa ndonjë dashuri për gjërat për fëmijët, por aktivitetet që i identifikojnë ata janë: 
 
  • Janë të gatshëm për të parë vazhdimin e filmit të tyre të fëmijërisë, për të parë të riun e Disney ose për të parë superheronjtë e komikeve Marvel dhe DC.
  • Ata veshin rroba me dizajne si p.sh. të Star Wars, por ato mund të jenë të çdo filmi vizatimor, mund të jenë superheronj ose një dizajn rinor për njerëzit nën 18 vjeç.
  • KIDULTS blejnë aksesorë me dizajne rinore: nga gjëja thelbësore që është një këllëf telefoni te një çantë shpine apo çantë me printimin e personazhit të tyre të preferuar.
  • Ata blejnë videolojëra ose lodra: më të zakonshmet nga fëmijët janë videolojërat dhe kujtimet e tyre për konsolat e vjetra, si dhe blejnë të gjitha lodrat që dikur i përdornin shumë vite më parë.

Të gjithë KIDULT-ët nuk duhet domosdoshmërisht të plotësojnë të gjitha këto karakteristika, por vetëm duke bërë një nga këto, ju mund t’i njihni. Jo të gjithë njerëzit janë të barabartë dhe kanë të njëjtin nivel fanatizimi, ose të njëjtat gjëra, gjithçka do të varet nga gjenerata se kush janë.

Vitet e fundit, evolucioni natyror dhe teknologjik ka bërë që fëmijët të bëhen djem shumë më shpejt. Sot, në moshën 10-11 vjeç, një djalë/vajzë kërkon produkte KIDULT në dyqane. Ndërkohë që fëmijët duan produkte “KIDULT”, në të njëjtën kohë të rriturit mezi presin të bëhen sërish fëmijë. Për këtë arsye, është krijuar një “objektiv i ri” i konsumatorëve, i përfaqësuar nga KIDULT-të, të cilët konfirmohen se janë jashtëzakonisht ndihmues dhe pritës në aspektin e biznesit. Në vende të tjera (nga Spanja në Francë, nga Britania e Madhe në Gjermani) produktet e lidhura me botën KIDULT gjenerojnë një volum gjithnjë e më të rëndësishëm në biznes.
Së fundi, një element tjetër për të mos u nënvlerësuar: në vendin tonë ka një rënie të vazhdueshme të lindjeve.
 

 
Targeti i fëmijëve të vegjël dhe të rritur për fat të keq po zvogëlohet dukshëm në mënyrë progresive. Nga ana tjetër, audienca e konsumatorëve KIDULT ose më mirë e të “rriturve adoleshentë’’, po zgjerohet.
Dhe për këtë arsye Albagame ka zgjedhur të ndërmarrë iniciativën e re të quajtur KIDULT PROJECT, e cila ofron përmes markave cilësore një gamë produktesh të afta për të ushtruar një tërheqje të fortë.
 
Burimi: INSTAT

Prev Post
Next Post

Thanks for subscribing!

This email has been registered!

Shop the look

Choose Options

Recently Viewed

Edit Option
Have Questions?
Back In Stock Notification
Terms & Conditions
This document is an agreement concluded between ALBAGAME shpk, NUIS L21715015U, having its seat and registered address at Rruga "Mujo Ulqinaku", Nr. 22, Tirana, Albania (“ALBAGAME”, “we” or “us”), an Albanian limited liability company. and the respective clients, which provides the general conditions for clients of buying online products via the Albagame website www.albagame.al (hereinafter referred to as “General conditions”) Please read these Terms of Service carefully before accessing or using our website. By accessing or using any part of the site, you agree to be bound by these Terms of Service. If you do not agree to all the terms and conditions of this agreement, then you may not access the website or use any services. If these Terms of Service are considered an offer, acceptance is expressly limited to these Terms of Service. For more info please go to Terms Of Service.
this is just a warning
Login
Shopping Cart
0 items