Politika e rimbursimit

Ne kemi një politikë kthimi 30-ditore, që do të thotë se keni 30 ditë pas marrjes së artikullit tuaj për të kërkuar një kthim.

Përjashtimet / artikujt e pakthyeshëm Produkte dixhitale të shkarkueshme.

Për t'u kualifikuar për kthim, artikulli juaj duhet të jetë në të njëjtën gjendje që e keni marrë, i pa veshur ose i papërdorur, me etiketa dhe në paketimin e tij origjinal. Do t'ju duhet gjithashtu fatura ose vërtetimi i blerjes.

Për të filluar një kthim, mund të na kontaktoni në support@albagame.al. Nëse kthimi juaj pranohet, ne do t'ju dërgojmë një etiketë transporti kthimi, si dhe udhëzime se si dhe ku të dërgoni paketën tuaj. Artikujt e dërguar tek ne pa kërkuar më parë kthim nuk do të pranohen.

Ju gjithmonë mund të na kontaktoni për çdo pyetje kthimi në support@albagame.al.


Dëmet dhe çështjet
Ju lutemi, inspektoni porosinë tuaj pas pranimit dhe na kontaktoni menjëherë nëse artikulli është i dëmtuar, i dëmtuar ose nëse merrni artikullin e gabuar, në mënyrë që ne të mund ta vlerësojmë problemin dhe ta rregullojmë atë.


Përjashtimet / artikujt e pakthyeshëm
Disa lloje artikujsh nuk mund të kthehen, si mallrat që prishen (siç janë ushqimet, lulet ose bimët), produktet e personalizuara (të tilla si porositë speciale ose artikujt e personalizuar) dhe mallrat e kujdesit personal (siç janë produktet e bukurisë). Ne gjithashtu nuk pranojmë kthime për materiale të rrezikshme, lëngje të ndezshme ose gazra. Ju lutemi kontaktoni nëse keni pyetje ose shqetësime në lidhje me artikullin tuaj specifik.

Shtesë E PAKTHESHME artikuj në lidhje specifike me produktet tona:

> Kartat e dhuratave

>Produkte dixhitale të shkarkueshme.

Dixhitale dhe shkarkime - https://www.albagame.al/collections/digital-downloads

Shkëmbimet

Mënyra më e shpejtë për t'u siguruar që të merrni atë që dëshironi është të ktheni artikullin që keni dhe pasi kthimi të pranohet, bëni një blerje të veçantë për artikullin e ri.


Rimbursimet
Ne do t'ju njoftojmë pasi të kemi marrë dhe inspektuar kthimin tuaj dhe do t'ju njoftojmë nëse rimbursimi është miratuar apo jo. Nëse miratohet, do të rimbursoheni automatikisht në mënyrën tuaj origjinale të pagesës. Ju lutemi mbani mend se mund të duhet pak kohë që banka ose kompania juaj e kartës së kreditit të përpunojë dhe postojë gjithashtu rimbursimin.